הירשם עכשיו לרשימה של הדואר האליקטרוני :
הבחירה שלנו בשבילך
בשם אללה, השבח לאללה, תפילה לשלום עם שליחו של אללה ובני משפחתו וחבריו הצדיקים
דיני אללה ביקום דין בחירת המועדף. כמה מנביאי אללה בחר למועדפים גם כמה מלאכים על פני מלאכים אחרים, כמה חודשים על פני חודשים איחרים, וכמה ימים על פני ימים אחרים, מהימים ההם שבחר אללה להיות מועדפים עשרת הימים הראשונים של חודש "ד’ו אל חיג’ה", בואו נכיר את המעלות הטובות ביותר שלהם והמעשים הטובים ביותר לעשות בהם
נוסף לאחרונה ( עברית )
ספרים
( עברית )
2014-08-24
הדרך אל האושר
ספרים
( עברית )
2014-08-24
מעמד האישה באיסלאם
ספרים
( עברית )
2014-08-16
הסיום הנביא ישוע עליו השלום הוא אחד השליחים שאנשים נחלק איש על דעת רעהו אודותיו, היהודים גדפו אותו בקללות המכוערות ביותר ויחסו אליו את כל התיאורים הגרועים ביותר, הנוצרים הפריזו בגדולתו של הנביא ישוע עליו השלום וטענו כי הוא אלוה מלבד אללה יתעלה, אללה יתעלה הדריך את המוסלמים לאמתו של הנביא ישוע עליו השלום שהוא שליחו ועבדו של אללה יתעלה כפי שהבהיר לנו בקוראן הקדוש. אללה ישתבח שמו ויתעלה העניק לבני האדם את השכל כדי להשתמש בו להבחין בין האמת לבין השקר, דתם של כל הנביאים אינו מכיל כל דבר שסותר את טבע הבריאה של בני האדם בשל שכל דבר סותר את הטבע של האדם אינו מהווה כלום בדתו של אללה יתעלה, השטן הוא אשר הסיט את בני האדם מהדרך הנכונה , אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בספרו הנשגב: " הנמנעים מעבודת השיקוצים והחוזרים אל אללה בתשובה, להם הבשורה. על כן בשר טובות לעבדי* המקשיבים לדברים והממלאים אחר הנאה שבהם, אותם הנחה אללה והם נבוני הלב" (סורת החבורות:18-17).
ספרים
( עברית )
2014-07-14
התחילה והסוף
ספרים
( עברית )
2014-06-24
איך להיות מוסלמי؟
ספרים
( עברית )
2014-04-16
צחיח אלבוח׳ארי
ספרים
( עברית )
2014-03-30
דין האכת האישה באסלאם
ספרים
( עברית )
2014-03-26
מבצר המאמין
ספרים
( עברית )
2014-02-09
בסיכום ניתן לומר כי לא נגזים אם נקבע כי החומר שנכלל בחוברת זו הוא סתם איתותים על זכויות האדם באסלאם ואנו מקווים שהם יכולים לשמש מפתח ומניע למי שירצה להרחיב את ידיעתו על האיסלאם שרבים ניסו לעוות את תדמיתו. חוברת זו היא מעין קריאה ללא מוסלמים להתמקד בקריאת ספרים אמינים ומוסמכים ולעשות השוואה בין מה ששמע ומה שקרא רחוק מהקנאות המטשטשת את העובדות, ואני מוכן לעמוד בקשר הדוק עם מי שירצה לעמוד על האיסלאם האמיתי ולספק לו את החומר הדרוש בכל הנושאים. הוא חייב לדעת כי מאחורי מאמץ זה אין לנו מטרות אישיות או שאיפות חומריות רק רוצים חסד וברכה לכל האנשים. באיסלאם נלחמו מימיו הראשונים ועדיין נלחמים בו כל האויבים והיריבים שגייסו לכך את כל משאביהם האינושיים והכלכליים, עם זאת לא הצליחו להשיג הישגים של ממש, הם עוררו ספקות וחשדות בלתי מבוססים, ויש אנשים רבים שאינם מוסלמים בעלי מחשבה נאורה שמבחינים בין האמת לבין הלא אמת ורבים הם אנשי הדתות האחרות שמתאסלמים מתוך שכנוע מלא בעוצמת האיסלאם שאללה הבטיח לשמרו. אללה אמר: "אנו הורדנו את הקוראן ואנו נשמר". יש להזכיר את דברי הנביא מוחמד עליו ברכה ושלום כשדיבר על אהבת החסד והברכה לאנשים ואמר " הטוב ביותר בעיני אללה הוא המועיל לאנשים, והמעשה הטוב ביותר בעיני אללה הוא לשמח מוסלמי, להסיר את מצוקתו, לפרוע את חובו, להשביע את רעבו. וטוב ללכת עם אחי למימוש מטרה מלהתבודד במסגד חודש שלם. ומי ששלט בכעסו כסה אללה את מערומיו ומי שכבש את רוגזו, מלא אללה לבו שביעות רצון ביום הדין ומי ליווה את אחיו המוסלמי לעסק עד שישיג אותו חיזק אללה את רגליו ביום הדין, וחוסר המוסר משחית את העבודה כפי שהחומצה משחיתה את הדווש" (א.טבראני, בוכארי).
ספרים
( עברית )
2014-01-20
הספר הזה מבהיר את התכונות של האיסלאם, ומסביר למה מאות האנשים נכנסים לו בכל יום. הספר הזה הוא קריאה לכל בן אדם להכיר את אללה, הבורא, ולהכיר את הדת הנכונה ואת ההלכות שלה.
Go to the Top