پاسخ به شبهات قزوینی

کتاب‌ها شناسنامه
عنوان: پاسخ به شبهات قزوینی
زبان: فارسی
نویسنده: علی حسین امیری
مترجم: مسلم ایمانی
ناشر: سایت عقیده www.aqeedeh.com
چکیده: کتاب حاضر، قسمتی از جلد سوم کتاب سرخاب و سفیدآب است به همراه مطالب دیگری که به آن اضافه گردیده است که همگی مربوط می‌شود به پاسخ و بررسی پیرامون شبهات جناب دکتر محمد حسینی قزوینی که در نزد شیعیان از جایگاه علمی والایی برخوردار است و خود را مجری اوامر آقای مکارم شیرازی معرفی می‌کند و همیشه خود را برای هر گونه مناظره‌ای با علمای اهل سنت آماده می‌داند و در واقع ایشان نماینده اهل تشیع صفویه می‌باشند. بنابر این وقتی پاسخ این شخص داده شود، دیگر ساير مدعیان تشیع و دکانداران و سایت‌ها و وبلاگ‌های بی‌شمار فیلتر نشده و آزاد، حرفی برای گفتن نخواهند داشت و باید در بطلان عقایدشان مطمئن شوند.
این‌جانب نیز قبلا همچون جناب قزوینی شیعه شاه عباسی بودم، ولی پس از تحقیق و مطالعه به پوچ بودن چنین مذهبی پی بردم و بدون تعصب عقاید ضاله آن را به دور انداختم، کاری‌که برای امثال قزوینی ظاهرا از روی لجبازی یا تعصب یا کِبَر سن، غیر ممکن شده است.
خواننده گرامی توجه داشته باشد که همین جناب قزوینی هم طبلی تو خالی بیش نیست، ولی چون متاسفانه برخی از عوام تحقیقی ندارند ممکن است فریب سخنان او را بخورند و ما نیز تنها جهت بیداری این دسته به شبهات این شخص پاسخ داده‌ایم، وگرنه این‌جانب 3 جلد کتاب حاوی سوالاتی با نام سرخاب و سفید آب طرح کرده‌ام و کل مراجع مدعی تشیع را به مبارزه طلبیده‌ام تا بی‌سوادی ایشان را ثابت کنم.
اضافه شده در تاریخ: 2012-12-23
لینک کوتاه: http://IslamHouse.com/409492
این عنوان در موضوعات پایین، موضوع بندی شده است.
این عنوان به زبان‌های زیر ترجمه شده است: عربی
دریافت فایل ( 2 )
1.
پاسخ به شبهات قزوینی
1 MB
Open: پاسخ به شبهات قزوینی.pdf
2.
پاسخ به شبهات قزوینی
4.3 MB
Open: پاسخ به شبهات قزوینی.doc
Go to the Top