صدور كتاب بعنوان "مائة عمل لدخول الجنة"

أخبار البطاقة التعريفية
العنوان: صدور كتاب بعنوان "مائة عمل لدخول الجنة"
اللغة: أذري
نبذة مختصرة: تم ترجمة كتاب "مائة عمل لدخول الجنة" للمحدث"الشيباني" إلى اللغة الآذرية وطُرِح في الأسواق، وقام بنشر الكتاب اتحاد "الإدراك" الاجتماعي.
تأريخ الإضافة: 2011-12-05
الرابط المختصر: http://IslamHouse.com/380311
- هذه البطاقة مترجمة باللغات التالية: أذري
نبذة موسعة

Mükafatı Cənnət və bağışlanma olan 100 əməl” kitabı çapdan çıxmışdır

Bu yaxınlarda Orta əsr müsəlman mühəddisi və fəqihi İbn Deybə əş-Şeybaninin “Mükafatı Cənnət və bağışlanma olan 100 əməl” kitabı Azərbaycan dilinə tərcümə olunub nəşr edilmişdir. 

İdrak” İctimai Birliyinin nəşr etdirdiyi bu kitabda iman, təqva, tövbə, bağışlanma, Allahın mərhəməti, qorxu və ümid kimi mövzulardan söz açılır. Allaha yaxınlıq, Onun buyruq və qadağalarına riayət, imanın yenilənməsi ilə əxlaqın gözəlləşməsi, dində səmimiyyət və digər məsələlər də kitab da öz izahını tapıb.

əllif kitabda hər bir xeyir əməllə bağlı ayrıca hədisləri toplamışdır. Quran ayələri, Peyğəmbərin hədisləri və alimlərin müdrik kəlamları kitabın məzmununu daha da açır, onu daha da oxunaqlı edir.

Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulmuşdur.

 

تم ترجمة كتاب "مائة عمل لدخول الجنة" للمحدث"الشيباني" إلى اللغة الآذرية وطُرِح في الأسواق، وقام بنشر الكتاب اتحاد "الإدراك" الاجتماعي.

يبدأ الكتاب بالحديث عن موضوعات دينية مثل: الإيمان والتقوى والتوبة والرحمة والخشوع والأمل، كما يوضح الكتاب كيفية التقرب إلى الله واتباع أوامره والبعد عن نواهيه، وتجديد الإيمان بحسن الخلق وغيرها من الموضوعات.

كما جمع الكاتب الأحاديث الشريفة المتعلقة بأعمال الخير في كتابه، ويحتوي الكتاب على آيات من القرآن الكريم والأحاديث الشريفة وأقوال العلماء، وذلك يزيد من الرغبة في قراءة الكتاب.

 

Go to the Top